25.8.2015

LM Information Delivery breidt uit naar Afrika

LM Information Delivery, een van de wereldwijd toonaangevende leveranciers van abonnementen en informatiediensten, heeft een nieuw kantoor geopend in Johannesburg, Zuid-Afrika om van daaruit klanten op het hele Afrikaanse continent te bedienen.

Volgend op de significante internationale groei de afgelopen jaren, breidt LM verder uit in Afrika met de opening van het 11e regionale kantoor te Johannesburg, Zuid-Afrika. Het nieuwe kantoor dient als een regionaal centraal kantoor, met een aanbod van diensten voor uitgevers, bibliotheken en andere instellingen in heel Afrika.

CEO van LM, Janne Järvinen, verklaart dat het openen van een regionaal kantoor in Afrika een natuurlijke progressie is voor de LM Information Delivery Group:

“We hebben een enorm succes en groei ervaren in Europa en Amerika in de afgelopen jaren, dus uitbreiden naar Afrika om vanuit een kantoor in Johannesburg een basis te leggen  was een logische stap voor LM Information Delivery. Bij LM geloven we sterk in het hebben van lokale mensen en kennis om het hoogste niveau van dienstverlening te kunnen bieden en het onderkennen van de behoeften van onze klanten.”

Het Afrikaanse team wordt geleid door John Murray, met ruim 8 jaar ervaring in de informatieindustrie in deze regio. Hij wordt geholpen door een team van 3 professionele verkopers en klantenservice medewerkers, die samen meer dan 35 jaar ervaring hebben in de wereld van abonnementen en uitgevers.

 “LM Information Delivery is hard om weg om een echte wereldwijde speller te worden in deze branche en ik ben enorm verheugd dat ik een team van zeer ervaren team mag leiden, om de groei van het bedrijf in deze regio te realiseren,” zegt Murray.

 “Met onze aandacht gericht op het bieden van oplossingen op maat voor de bibliotheken van onze klanten, zijn wij in staat om een breed pakket van producten en diensten de bieden, van abonnementenbeheer, e-resource access management oplossingen, databanken en meer. Ons team in Johannesburg kijkt er naar uit om het hoogst mogelijke niveau in gepersonaliseerde service, gekoppeld aan pragmatische oplossingen te kunnen bieden aan bestaande en nieuwe klanten in alle sectoren. Ons doel is om LM te positioneren als een partner van toegevoegde waarde op het Afrikaanse continent.”