16.4.2015

LM Information Delivery neemt abonnementenbeheer over van Broekhuis Business Services BV in Nederland

LM Information Delivery, een van de toonaangevende internationale tijdschriftagenten en informatiedienstverleners, kondigt de overname aan van het abonnementenbeheer van Broekhuis Business Services BV.

Per 1 april 2015, heeft Broekhuis Business Services alle activiteiten met betrekking tot het abonnementenbeheer overgedragen aan LM Information Delivery. De klantenservice wordt verzorgd door een team van experts en informatieprofessionals vanuit het LM kantoor in Deventer.   

Deze overname vertegenwoordigd wederom een mijlpaal in de voortdurende internationale groei van LM, aldus Janne Järvinen CEO van LM Information Delivery:

“Broekhuis heeft een lange geschiedenis op het gebied van abonnementenbeheer in Nederland en wij zijn erg blij om deze activiteiten aan de meer dan 40 jaar ervaring van LM in deze branche te kunnen toevoegen. De klanten van Broekhuis die overgaan naar LM kunnen de voordelen plukken van onze innovatieve abonnementenbeheer oplossingen en onze producten en diensten op het gebied van elektronische publicaties, in combinatie met het hoogste niveau van lokale klantenservice.” 

Ronald van Dieen, Directeur Nederland bij LM zegt dat de overname zowel voor Broekhuis klanten als voor de bestaande LM klanten een positieve ontwikkeling is:

“Wij zijn erg blij met de nieuwe Broekhuis klanten die naar LM komen en zijn er van overtuigd dat zij onmiddellijk de voordelen ervaren van deze stap. Nieuwe klanten krijgen bijvoorbeeld toegang tot onze exclusieve online abonnementenmodule LibNet, welke klanten in staat stelt om eenvoudig en efficient de gehele levenscyclus van gedrukte en elektronische abonnementen te beheren met één muisklik. Broekhuis blijft zich focussen op de levering van boeken via haar winkels in Twente.”

“LM Information Delivery committeert zich aan een excellente klantenservice. De sleutel voor succes is ons zeer competente team die klanten ondersteund bij alle stappen op het gebied van abonnementenbeheer. Dus als onze klantenkring groeit, groeit de afdeling klantenservice ook. Daarom zijn wij op dit moment ook druk bezig met het werven van nieuwe medewerkers voor onze afdeling klantenservice voor het kantoor in Deventer.”    

-EINDE- 

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: 

Tristan Williams

Marketing and Communications Specialist

Tel: +358 50 348 3883

Email: 

Opmerking voor de redactie     

LM Information Delivery is a leading international subscription and information management service provide. LM has local offices in 10 countries worldwide and serves customers in over 60 countries across the globe. Our customers include academic and research libraries, municipalities, public libraries, corporations and their information departments. Our products offer customers improved cost-efficiency and make subscription management and the use of electronic titles and databases easier. 

Our services include Subscription Management Services, eBook Services, eResource Access and Management Services and Database Services. Established in 1972, LM Information Delivery has grown over four decades to become one of the leading international service providers in its industry.